Vestiging Venlo
Ferdinand Bolstraat 45
5914 XN Venlo
T: 077-7502383
E: info@medicskincare.nl
Openingstijden Balie (Venlo)
Onze balie-assistente is aanwezig op
Gedurende deze tijden kunt u producten af komen halen, een afspraak maken of informatie vragen.
Afwijkende tijden Telefoon en Balie-assistentie
Behandelingen zijn op afspraak.
Vestiging Reuver
Broeklaan 4
5953 NB Reuver
T: 077-7502383
E: info@medicskincare.nl
Behandelingen zijn op afspraak. In onze praktijk in Reuver is geen balie-assistentie.
Overige Praktijkinformatie
KVK-nr: 14103996
AGB-Code: 90013699
IBAN-nr: NL77ABNA0564257001
Eerste afspraak
U bent van harte welkom voor een intakegesprek. Tijdens dit intakegesprek worden uw klacht, wensen en verwachtingen besproken. Daarna bekijken we samen de mogelijke behandeling(en) die wij kunnen uitvoeren. Het intakegesprek duurt 30 minuten en is kosteloos.
Neem gerust contact met ons op voor meer informatie of voor het maken van een afspraak.
Gelieve voor deze eerste afspraak een intakeformulier in te vullen.
Wijzigen of annuleren van uw afspraak
Mocht u uw afspraak willen wijzigen of annuleren, dan dient u dit 24 uur van te voren te doen. Bij het niet tijdig afzeggen van uw afspraak, zijn wij genoodzaakt een standaardtarief van € 25,00 per 30 minuten in rekening te brengen.
Betalingen
Wij accepteren contante betalingen, maar hebben een voorkeur voor pinbetalingen. Behandelingen die vergoed worden door uw zorgverzekeraar, zoals oedeem- of littekentherapie zullen rechtstreeks door uw zorgverzekeraar vergoed worden.
Klachtenprocedure
Klanttevredenheid staat bij Huidcentrum Medic Skincare voorop. Daarom wordt er voortdurend gewerkt aan de kwaliteit van onze zorgverlening. Wanneer u onverhoopt niet tevreden bent, wordt u verzocht uw suggestie of klacht telefonisch kenbaar te maken via 077-7502383, vraag dan naar Inge of Barbara. Wij gaan samen met u naar een oplossing zoeken.
Indien wij samen niet tot een oplossing komen heeft u de mogelijkheid om zich te wenden tot:
- de klachtencommissie van de Nederlandse Vereniging van Huidtherapeuten. Deze onafhankelijke klachtencommissie zal uw klacht met de grootst mogelijke zorg behandelen. Meer informatie hierover vindt u op de website van de Nederlandse Vereniging van Huidtherapeuten.
- de geschillencommissie van de Anbos, de branchevereniging. In deze folder staat uitgelegd hoe u een klacht kunt indienen.
Algemene voorwaarden
Indien u behandeld wordt bij Huidcentrum Medic Skincare gelden deze algemene voorwaarden.