Neem CONTACT met ons op om direct een afspraak te maken.
T: 077-7502383
E: info@medicskincare.nl
Afspraken afzeggen kan per mail of telefonisch (ook op de voicemail)
Adresgegevens Venlo
Ferdinand Bolstraat 45
5914 XN Venlo
Behandelingen zijn op afspraak | Aangegeven openingstijden zijn de openingstijden van de BALIE
Overige Praktijkinformatie
KVK-nr: 14103996
AGB-Code: 90013699
IBAN-nr: NL77ABNA0564257001
Algemene voorwaarden en wet AVG
Indien u bij ons onder behandeling bent gelden onze algemene voorwaarden en de privacyverklaring volgens de wet AVG.
Openingstijden BALIE (Venlo)
Wij behandelen uitsluitend op afspraak.
De balie is geopend op:
Eerste afspraak
U bent van harte welkom voor een intakegesprek. Tijdens dit intakegesprek worden uw klacht, wensen en verwachtingen besproken. Daarna bekijken we samen de mogelijke behandeling(en) die wij kunnen uitvoeren. Het intakegesprek duurt 30 minuten en kost € 20,-.
Neem gerust contact met ons op voor meer informatie of voor het maken van een afspraak.
Gelieve voor deze eerste afspraak dit intakeformulier in te vullen.

Wijzigen of annuleren van uw afspraak
Mocht u uw afspraak willen wijzigen of annuleren, dan dient u dit 24 uur van te voren te doen. Bij het niet tijdig afzeggen van uw afspraak, zijn wij genoodzaakt een standaardtarief van € 25,00 per 30 minuten in rekening te brengen.
Betalingen
Wij accepteren contante betalingen, maar hebben een voorkeur voor pinbetalingen. Behandelingen die vergoed worden door uw zorgverzekeraar, zoals oedeem- of littekentherapie zullen rechtstreeks door uw zorgverzekeraar vergoed worden.
Klachtenprocedure
Klanttevredenheid staat bij Huidcentrum Medic Skincare voorop. Daarom wordt er voortdurend gewerkt aan de kwaliteit van onze zorgverlening. Wanneer u onverhoopt niet tevreden bent, wordt u verzocht uw suggestie of klacht telefonisch kenbaar te maken via 077-7502383, vraag dan naar Inge of Barbara. Wij gaan samen met u naar een oplossing zoeken.
Indien wij samen niet tot een oplossing komen heeft u de mogelijkheid om zich te wenden tot:
- de klachtencommissie van de Nederlandse Vereniging van Huidtherapeuten. Deze onafhankelijke klachtencommissie zal uw klacht met de grootst mogelijke zorg behandelen. Meer informatie hierover vindt u op de website van de Nederlandse Vereniging van Huidtherapeuten.
- de geschillencommissie van de Anbos, de branchevereniging. In deze folder staat uitgelegd hoe u een klacht kunt indienen.





